All of me

Ahlgrens bilar-pannacotta

Hejhej! Blev så sugen på något sött så helgens hemmagjorda ahlgrensbilarpannacotta fick komma med här på bloggen :)

Nyss haft matte där jag fick C på veckans prov = nöjd! Helt klar med alla uppgifter i djurens biologi så har nu två timmars hål innan lunch. Får passa på att tvätta lite och kanske plugga nått till eftermiddagens prov i hästkunskap. Även ridlektion för Stellan väntar efter lunch men är faktiskt inte så taggad till det denna gång. Känner att det inte går någe vidare bra i ridningen just nu, står still och utvecklas nästan ingenting tycker jag.. Men det är bara att bita ihop och fortsätta köra!

Hörde nu att treorna försvann från korridoren så ska springa ner med lite tvätt (A)

Tjudelu <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0