Antiplugg

Hej! Måndagen genomförd och jag förbereder för sängen.

Muntliga nationella i engelska idag är väl det enda utöver det vanliga som hänt. Va i grupp tillsammans med Micaela och Evlina, och kan säga att det gick mycket bättre än i nian haha! Vet att jag blev godkänd men hoppas självklart på högre än E. Får förhoppningsvis reda på resultaten nästa vecka när alla grupper är klara :) Eftersom engelskaläraren Sandra ska sitta med resterande grupper på de andra lektionerna denna veckan samt måndag nästa vecka så får jag hål under de timmarna, skönt!

Tänkte egentligen spendera kvällen framför dator och plugg, men livet kom i vägen ;) Drog ut en sväng med Magnus, Amanda och Louise några timmar då både Magnus och Louise har körkort. Hamnade i både Brålanda, Vänersborg och slutligen Trollhättan där vi tog en liten promenad, haha. Kul att komma utanför skolväggarna emallanåt! Fick dock inte pluggat nått så måste ta igen det imorgon... Men det löser jag!


Dröm sött <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0