Det går i kras

Godkväll. Trött som ett fnöske efter ännu en kass natt. Sovit oroligt och vaknat mitt i natten med kramper hela veckan och det känns i kroppen. Trött och seg och bara allmänt off. Ska gå och lägga mig så fort tvätten är klar, ca 22.

Lektionerna idag var först Matte, efter det Djurens biologi där vi kollade på en gripande dokumentär om späckhuggare och hur vi brutalt ärligt misshandlar dessa otroliga djur. Värd att se, har för mig att den hette nått i stil med Black fish, googla upp det! Hästkunskap stod som nästa på schemat och tydligen väntar ännu ett prov där nästa vecka om hovar. Fick en sjuk bunt papper där så tvivlar på att detta blir lätt alltså O.o Avslutade med ett bra ridpass på Enya för Stellan! Fortsatte träningen i galopp mellan trånga bommar m.m. för att riktigt samla ihop dem och få dem att jobba ordentligt med bakbenen under sig. Riktigt roligt och lärorikt!

Hann även tappa kära Arne i ridhuset när vi plockade fram bommar så att hela skärmen sprack... Typiskt. Jaja det tog åtminstone 1,5 år innan (Y) Märkte nu att laddaren knappt fungerar heller så blir väl att köpa en ny snart igen då -.-' Känner att min älskade mobil tar sista stegen nu.




Godnatt babes<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0