Intensiv söndag

Har minst sagt varit en intensiv söndag.

Började ju med anställningsintervjun imorse vilket jag var riktigt nervös inför! Som tur var gick allt bra och jag tror att jag har ett spikat jobb i sommar :D Tog ungefär en timme då vi satt och pratade, gick igenom regler o.s.v., samt gick en liten rundtur i en del av hotellet. Litet och mysigt. Pratade inget direkt om löner eller så men har fått till mig att det tyvärr är ganska dåligt betalt.. Får testa på detta i år och sen se ifall jag kommer tillbaka eller kanske märker att hotellbranschen inte alls var min grej!

Efter intervjun åkte hela familjen in till Nordby där jag hittade massa snyggt! Fick dock bara med mig en grå maxiklänning hem från Gina då jag inte är riktigt lika rik som jag önskar. Ett par blåa platåpumps blev även beställde från H&M när vi väl var hemma igen. Riktigt snygga att ha till neutrala plagg enligt mig och det är nått som sticker ut lite från mängden!

Maxiklänningen tillsammans med skorna får ni se en annan gång

Blev tyvärr ingen körning med mamma på hela helgen, istället åkte jag och systrami på lite biomys :3 "Sådan far - sådan son" löd titeln, och frågar ni mig var filmen en aning seg men hade ett fint budskap. Matilda tyckte om den men den föll mig inte riktigt i smaken tyvärr som sagt.

Kvällsmys med Skrållan

Upp och skola imorgon, nationella prov och grejer... Tills dess myser jag lite med katten och min saltlaktits *nomnom*

Puss gurkor <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0