En jävla massa tjöt

Hallöja! Nyss vart och lämnat systrami på bussen då hon ska till Skåne med Christoffer (även känd som Chris i detta hem) och tog en sväng med mamma och pappa till Bohus-Malmön när man ändå var i farten :3 Riktigt mysigt ställe faktiskt, får en tummen upp av mig (Y)

Hur som helst så träffar jag inte syster igen förrän på fredag vilket är rätt skönt faktiskt... Förlåt Matilda om du läser det här!! Hehe nej men, denna blivande tjugoåring har en heeeel del energi som jag inte riktigt klarar av i detta "tillstånd". Med tillstånd menar jag ju då att jag är typ sjuk som antagligen hela världen vet eftersom jag babblar om det hela tiden -.-' Men det är på bättringsvägen i alla fall :D Eller aah... Jag vill att det ska vara det så då får det faktiskt vara så! Punkt.

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Systradi

Hahahahaha, du!!!! Okej, ska chilla lite.. :3

2013-04-07 @ 22:11:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0