Ett svar innan jag dyker i säng

Awa-->
"bråkar du och din mamma ofta? vaddå är hon dum mot dig"

Nejnej hon är verkligen inte dum mot mig! Men vi kommer liksom aldrig någonsin överens. Jag stör mig på allt hon säger och gör och hon blir arg och skriker på mig för allt jag säger och gör vilket leder till kaos... Så ja, vi bråkar rätt ofta, det gör typ alla i min familj. Bråkar med varandra alltså. Det går inte en dag utan att antingen jag blir irriterad, att mamma blir arg eller att pappa skriker som jag vet inte vad -.-'

Är äckligt trött och förkyld så ska försöka sova lite inatt också, godnatt!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0