Hiss eller diss?

Hallå i stugan! Mår mycket bättre nu, tog nyss en fruktansvärt skön och efterlängtad dusch så nu taggar vi bara inför helgen :3

Tänkte höra lite snabbt om ni ville vara lite hjälpsamma och energifyllda och svara på en hiss eller diss? :D Den kommer upp någon gång under lördagen i så fall. Skulle vart kul att höra era åsikter då detta är något jag klurat på om jag vågar väldigt länge... Men vi ska inte gå in på detaljerna nu! Som sagt, håll utkik under helgen så kommer den upp någon dag snart :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0