Mina åsikter

Kring frisyrerna i hiss/diss-inlägget. Det var kul att jag fick blandade åsikter, både hissar och dissar :D Hade dock vart lite kul ifall fler kunde kommentera nästa gång, men jag sa ju minst tre så jag får väl nöja mig med det ;}

Själv tycker jag att kort hår kan vara otroligt snyggt på de personer som har rätta "huvudformen" till det. Jag hissar lätt andra och tredje bilden men den första, den som hade lite längre brun/blont hår, är jag lite osäker på. Just på bilden tycker jag inte att det är någon frisyr som "kallar" på mig, men jag känner en person som har en liknande frisyr och hon passar sjukt bra i det så ah, det är som sagt olika från person till person :3

Hur som helst, anledningen till varför jag gjorde hiss/dissen var för att jag funderar på att klippa håret kort igen. Alltså inte nu på ett tag, ska spara nått år, men kanske till sommaren 2014? Vi får se!

Måste ut med hunden nu en snabbis innan syrran kommer och vi drar och solar, så vi höres senare, ciao!

Xoxo Julia <3

•Inte finaste bilden, men det skiter vi i•
~18 september 2011~



Kommentarer
Christina

Jag tycker du är sjukt fin i ditt långa hår så jag tycker inte du ska klippa. Men det kommer säkert bli lika snyggt om du gör det! :* <3

2013-04-26 @ 14:20:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0