Monday again

Nejmen hallå! Regnet öser ner som vanligt ah (Y)

Inget nationella idag vad jag vet så det funkar ju :} Dock har vi muntliga nationella engelska imorgon vilket antagligen kommer gå skit -.-' Nej nu går vi vidare till veckans planering!

Dagen--> Här tar vi tag i joggningen igen, hoppas solen tittar fram på eftermiddan.
Tisdag--> Jogga är allt denna dag vad jag vet :3
Onsdag--> Lediga! Följa med Ida på klubbtävling + kanske dra till Kungshamn och rida Hæra om det behövs.
Torsdag--> Jogga
Fredag--> Tänkte sola men tror det får vänta till nästa fredag, så här är det tomt (Y)
Lördag--> Hoppträning för Marie (+ kanske Josefine)
Söndag--> Tomt

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Ja, om det blir nån tävling :'(

2013-04-29 @ 13:02:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0