Träning

Kom nyss hem från en helt okej hoppträning med Bazindra :} Hon var pigg och framåt hela ridpasset utan att tappa fokuset helt på mig. Supernöjd! Högsta hindret låg på 80cm så det var kanske inte så högt men det var en helt okej höjd att börja med första gången jag hoppar henne (Y) Min superfotograf Julia var tyvärr inte där idag så det blev typ inga bilder men ni får en på mig och en på Christina i alla fall.
 
Xoxo Julia <3
 
Appen vill fortfarande inte fungera och jag har ingen dator att blogga ifrån, så jag måste liksom gå in på internet från mobilen vilket suger... Därav anledningen till att alla bilder hamnar på sne -.-'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0