ES13

Jahaja. Nu tillhör man alltså klass ES13 med endast 15-16 pers ;) Sjukt liten klass till skillnad från högstadiet med 30 pers xp

Vi verkar vara ett gott gäng men tyvärr är halva klassen från Sotenäs så det blev inte jättemånga nya ansikten. Men inga jobbiga bitchiga jäklar och med tanke på det lilla antalet personer som vi är så tror jag inte heller att det blir några direkta grupperingar. Härligt! :D

Imorgon börjar jag 08:30 så klockan ställs på 04:52... Som tur är så är det en chill dag imorgon också med mest tjöt och "lära känna lekar".

Xoxo Julia <3



Kommentarer
systradi

Yeeey, du hamnade i en bra klass! ^_^

2013-08-20 @ 13:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0