Helgens planer

Dagen-->
Har matte och idrott på förmiddagen och slutar 11:40. Då tar jag bussen in till Uddevalla, torp, och investerar lite nya ridstövlar, behövs! Tack jättemycket mamma för att du lägger de pengarna på mig och mina intressen!
Ikväll KANSKE jag åker in till Kungshamn någon timme eller två och träffar lite 96:or :) Ja det är fest ;) Måste dock ta 22:25 bussen hem, har ju träning imorgon mellan 11:30-13:30 (Y)

Imorgon-->
Som sagt träning, stallet, mellan 11:30-13:30. Hem och duscha för att sen ta bussen till Lysekil och träffa klassen hos Cajsa :D Stannar där över natten.

Söndag-->
Vila ut!! Kanske träffa Anna, beror på ifall hon har tid. Annars ska jag städa och sova typ :P

Ska verkligen FÖRSÖKA komma ihåg att blogga i skolan oftare. Men ni som känner mig vet kanske att mitt minne inte är det bästa... :S

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0