Saker ni kanske inte visste om mig

Jag gillar alla delar på min kropp FÖRUTOM låren

Jag har världens scenskräck. Ibland...

Jag ska flytta till Skåne efter gymnasiet

Mops är min favoritras på hundar

Munchkin är min favoritras på katter

Jag kommer antagligen sluta hålla på med hästar om 3år

Jag vill ha två barn

Jag älskar att göra galna saker

Tycker det är sjukt tråkigt när alla sitter helt knäpptysta i klassrummet ÄVEN om läraren gått ut

Har klaustrofobi

Jag har ett gigantiskt blåmärke på mitt lår och jag vet inte hur jag fick det

NI slog rekord på unika läsare igår med nästan 40 personer! :D Haha...

Jag är lat och ska nu ta moppen till bussen även om det bara tar 15min att gå ;)

Jag slutar innan lunch i skolan idag (Y)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0