100 onödiga frågor och svar från MIG :D

1: Namn? Julia Anna Mimmi Dahlström
2: Stjärntecken? Skytte
3: 3 Rädslor? Kryp, insekter och spindlar
4: 3 saker du älskar? Mina underbara kusiner och släktingar, att hålla på med hästar, feeesta
5: 4 avtändande saker? Gula tänder, skabbigt hår, snus, ofräscha saker
6: Lärt dig ett nytt språk? Inte på senaste
7: Bästa vän? Anna. Vi umgås typ inte längre men hon kommer ändå alltid ha stört plats hos mig bland mina vänner.
8: Din sexuella läggning? Heterosexuell
9: Din första dejt? Har nog aldrig vart på någon riktig "dejt"
10: Hur lång är du? Ingen aning men kanske 165?
11: Vad saknar du just nu? Min syster
12: Vilken tid föddes du? Ingen som helst aning
13: Favorit färg? Alla färger i princip
14: Är du kär i någon? Ne inte direkt
15: Favorit citat? Det löser sig!
16: Favorit plats? Sommarstugan
17: Favorit mat? Oxfilé, potatisklyftor och bea :3
18: Använder du ironi? Ja?
19: Vad lyssnar du på just nu? Folk som dunkar musik i rummet bredvid ;)
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Håret eller ögonen
21: Skostorlek? 37/38
22: Ögonfärg? Bruna
23: Hårfärg? Råttfärgat
24: Favoritfärg på kläder? Neutrala färger
25: Busringt? Inte idag
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Blåa/gröna, vita
27: Meningen bakom ditt alias? Pass?
28: Favoritfilm? The green mile
29: Hur känner du dig just nu? Helt okej men hungrig x(
30: Någon du älskar? Hela min familj såklart!
31: Din relationsstatus? Singel :)
32: Din relation med dina föräldrar? Det går upp och ner, men nu är det faktiskt väldigt bra skulle jag säga (Y)
33: Favorit högtid? Påsk! 
34: Tatueringar/piercingar du har? 1 hål i varje öra, inga tatueringar
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? 6 hål i vänstra örat och 3 i högra, tungpiercing och ögonbrynspiercing. Tatuering under vänstra nyckelbenet, ett citat från min farmor.
36: Anledningen till varför du blev medlem här? Därför att jag tycker om att skriva och berätta om mig ;)
37: Hatar du och ditt ex varandra? Vi snackar inte, men hatar varandra tror jag inte att vi gör :P
38: Får du ”Godmorgon” och ”Godnatt” sms? Japp
39: Har du någonsin kysst personen du senast smsade? Nepp
40: När höll du senaste handen med någon? Igår tror jag
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 30min max
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej
43: Vart är du just nu? I mitt rum på Nuntorp
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Line fick ta det ansvaret sist xP Haha nej men folket i närheten antar jag ifall det skulle gå så långt att jag inte kan gå själv ;)
45: Har du varit på ett bröllop? Ajjemen
46: Bor du med dina föräldrar? På helgerna och loven ja
47: Längtar du till något? Helgen :D
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Njea jag vet faktiskt inte
49: Har du varit underviktig? Ja
50: När kramade du någon senast? Igår säkert
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Beror på sammanhanget
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Ne det tror jag inte
53: Något du inte gillar med idag? Vädret
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Johnny Depp :3
55: Vad tänker du på mest? Mig
56: Din konstigaste talang? Låta som ett marsvin x)
57: Har du några konstiga fobier? Jag kan inte cykla först ifall man är två eller fler som är ute och cyklar
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Beror på hur fixad jag är
59: Vilken var din senaste lögn? Jag mår illa
60: Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? Ringa
61: Tror du på spöken? Halvt
62: Tror du på magi? Ne
63: Tror du på lycka? Jadå
64: Hur är vädret just nu? Rätt stilla men trist
65: Vilken var den senaste boken du läste? Syskonkärlek
66: Gillar du lukten av bensin? Njea ibland
67: Har du några smeknamn? Det tror jag inte
68: Senaste skadan? Har aldrig riktigt skadat mig precis
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Spenderar
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja mina plastblommor (Y)
72: Favorit djur? Får :3
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov
74: Vad tror du satans efternamn är? I gatan
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Någon pepplåt
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Vara självständig, ärlig, omtänksam och bara genom att visa att personen älskar mig för att vara mig
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Mer än allt annat - Vakta ditt hjärta, ty hjärtat styr ditt liv
78: Har du varit olyckligt kär? Ne
79: Ditt favorit ord? Tjeckt!
80: En bra blogg du följer? Lelis.blogg.se
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Ge mig glass!
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Ne
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Har ingen dator för tillfället
84: Har du haft sex? Ja
85: Har du köpt kondomer? Nej
86: Fått F i ett ämne/kurs? Nepp :D
87: Kysst en kille? Ajjemen
88: Kysst en tjej? Haha ja
89: Kysst någon i regnet? Ne
90: Haft ett jobb? Nepp ska söka till helgen ;)
91: Lämnat huset utan plånbok? Ah
92: Mobbat någon på internet? Hoppas jag inte
93: Haft sex offentligt? Nej
94: Rökt? Ja
95: Druckit alkohol? Ajjemen
96: Är du vegetarian/vegan? Nej
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Japp
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Ajjemen avatar maraton haha! x)
99: Varit utomlands? Egypten, Italien och Norge (Y)
100: Fått ditt hjärta krossat? Ne mitt hjärta slår :3


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0