2 timmar till lunch

Sitter på rummet och filosoferar. Blev klar med engelskan nu så ska bara sitta och läsa och plugga ranson stuff fram till lunch (Y)

Veckan går extremt långsamt framåt, siraps takt typ. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll igen efter styrketräningspasset så kanske tiden rinner lite fortare förbi. Annars händer det väl inte så mycket idag. Koprov sen som jag typ inte kan någonting om, kanske går ut i ladugården en sväng och hälsar på min Kajsa ko, och sist på dagen matte. Sen som sagt plugg, käka, träna, plugg, käka, sova (Y)


Xoxo Julia <3


Kommentarer

När kommer du snagga dig:(

2013-12-04 @ 10:42:09
Anonym

Varför har du fått en ko?

2013-12-04 @ 10:50:50
Anonym

kan du göra frågestunden skriftligt?

2013-12-04 @ 10:51:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0