Hipp hipp hurra!

Födelsedagen kunde inte slutat bättre än mys med min bästa Anna framför en riktigt bra film med pizza och godis, och sen även provköra bilen för första gången ever! :D Kvällen gjorde min dag!


Tack återigen Anna, hade inte velat fira med någon mindre än dig :*


PRO på att släppa bromsen och svänga runt i en rondell på isgata nu då (Y) ;)

Förutom myskväll med bästie och bilkörning fick jag ett enormt doftljus från grannen, 300kr presentkort på H&M från mormor och morfar, ögonbrynspiercing av syster, stalljacka och högtalare från mamma och pappa :D Bilder kan ni få imorgon då jag ska krypa ner under täcket och njuta av livet några timmar!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0