Proooooov

God kväll :)
Kom nyss in från stallet och ska sätta mig och plugga inför 2 prov imorgon :((

Tog Leggur och red ut med Line och Puff en sväng. Mörkt var det men galet mysigt :3 Ska ju egentligen bara ha Leggur på måndagar och torsdagar men Ida var sjuk idag så fick rasta pollen lite (A) Imorgon rider Ida och på torsdag tar jag nog ett ordentligt pass i ridhuset ifall inte det är bokat. Måste även mocka ur hagen och putsa hans grejer för den som ville veta det ;) Men det löser vi på torsdag!


Hej svejs lingon grejs!

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0