Systrami <3

Syster. Är det bara jag som tycker att det är ett otroligt vackert ord? Tänk på det. Syster.

En syster är underbar, hon är vacker, jobbig och irriterande, snäll och rolig, och det bästa är att hon älskar dig.

Min syster heter Matilda och hon fyller hela 20 år idag! Matilda har jag känt sen dagen jag föddes, i mina första minnen finns hon med. Hon är allt det där en syster är och nästan lite till. Hon är helt sjukt störande och ibland vill jag bara slå henne för att hon är så korkad! Blond rakt igenom (Y) Och trots alla våra olikheter är vi liksom likadana. Hon ställer alltid upp för mig när det verkligen gäller och hon finns alltid hos mig även när vi är långt ifrån varandra. Matilda är Masig, "Allergisk" mot det mesta, Talangfull, Illgalen, Lättsam, Dansproffs och en liten smula av en så kallad Allvetare enligt henne själv ;)

Kortfattat sagt, jag älskar min syster.

Grattis Matilda! <3

























Xoxo Julia <3


Kommentarer
systradi

Awwwwwww <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-12-08 @ 19:33:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0