AAAAHAHAHAHA förlåt Anna!

Fick precis sms från Anna att hennes mamma börjat fråga ut henne angående killarna vi träffade i fredags x') Hennes mamma tror ju att det var dejter (vilket det absolut inte va!) så stackars Anna måste stå ut med en jädra massa frågor! Förlåt igen Anna, men det är liiiite kul! xP

På tal om fredags! Jag skickade ju in mina val om gymnasiet då... Sjukt nervös, man märker att det börjar närma sig nu asså. Valde i alla fall Estet musik som första, Vård och omsorg lärling som andra, och Resturang och livsmedel bakeri och konditori som tredje :}

Det var väl allt jag ville säga, vi hörs senare!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0