Don't forget to smell the roses

Godmorgon söndag!

Vaknade precis och sitter på min nya fina matta och skriver lite till er :} Ska strax gå ner och äta frukost då min mage skriker efter mat!

Söndagar är mina sega dagar som vanligt så jag tänkte börja med att ta ett varmt gött bad för att sedan göra klart mitt porträtt i bilden, räkna ikapp i matten och sen städa iordning på mitt rum. Kul dag (Y)

I veckan blir det fler nationella prov i svenska, de taggar vi för, och sen har jag och Kajsa ju kommit överens om att jag rider Hæra på onsdagar så det ska jag ju göra också. Sen drar Annas föräldrar och systrar till typ någonstans för att kolla på typ melodifestivalen eller nått eftersom hennes ena syster fyller år, så då har jag och Anna hela huset för oss själva fre-lör ;) Så en lite händelserik vecka blir det allt!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0