Duktig flicka

Var i Uddevalla förut och köpte ny ridhjälm + lite mer vattentåliga ridhandskar (Y) Asnice!

Kom hem vid 8 och satte direkt igång med att städa mitt rum som jag inte städat sen jul typ, hehe... Kände att det var på tiden att städa där nu eftersom Edwin kommer imorgon o.s.v. Sen har jag faktiskt suttit och pluggat no och kollar igenom spanskan efter att jag duschade! Och det kan jag lova er, att det är inte ofta jag pluggar asså O.o

Men nu ska jag krypa ner i min nybäddade rena säng och vila ut ordentligt tills imorgon! Seriöst, det finns inget bättre än att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng när man ska sova :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0