Gode gud

Hallå!

Matteprovet gick hyfsat bra idag, hoppas på C som alltid :}

Måste säga att dagen har vart riktigt förvirrande... Får först idag på morgonen reda på att min syster tänker göra slut med sin pojkvän, och jag skojar inte när jag säger att han är världens goaste kille! Verkligen synd att de inte fungerade :/ Så det typ sabba min morgon!

Sen har jag en vän som av no reason bara stänger ute mig och undviker mig... Har vart så varannan dag i snart två veckor nu, äckligt störande! Och får aldrig riktigt chansen att prata med henne och fråga vad f*n det är som händer heller -.-'

Aja, skit samma! Nu ska vi vara glada och bara be till Gud att sista delen, skriftliga nationella svenska går bra! Please be för mig ikväll, jag behöver all tur och kunskap jag kan få!

xoxo Julia <3



Kommentarer
-

Detta var inget jag var beredd på:(<3

2013-02-07 @ 21:08:13
Line

har du tänkt på att hon kanske känner sig utstängd.....<3

2013-02-07 @ 22:02:22
-

Utstängd? Vad menar du?

2013-02-07 @ 22:21:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0