Hemma

Kom precis hem, hela huset sover...

Asså shit vad mäktigt det var! :O Själva "teatern" va la lite sådär men låtarna och rösterna, asså shit! Ni borde verkligen åka dit och ge det en chans om ni inte varit där! Helt impad är jag! Kommer lätt åka dit igen! Jag och Anna ska försöka få med oss våra mammor dit till sommarn då Svansjön går och ha en liten tjejkväll ^^ Hoppas verkligen vi lyckas med det då jag hemskt gärna vill se den, har hört bra kritik om den! Och nej det är inte den med små prinsessor och svanar om ni tror det... Det är inte den "tecknade" Svansjön över huvud taget. Denna är typ lite skräckgenre tror jag och det verkar så sjukt bra!

Ååh vill bara tillbaka :'}

xoxo Julia <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/4028565/images/2013/pic_510af989e087c376cb9a77c0.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0