Hurtig!

Har nyss vart ute i 45 minuter i mörkret med Ailis. Känner mig riktigt hurtig! (Y)

Haha jag vet, 45 minuter är inte så mycket, hehe, men jo! För mig är det mycket! Så jag känner mig ändå duktig vad ni än tänker just nu :3

Köpte ju fritidskort förut idag så nu kan ni räkna med mååånga resor till Gbg och tillbaka ;) Ska dit redan imorgon igen så det är chill! ^^

Får dock inte tag på Edwin så vet inte vilken tid jag drar, men det märker vi nog. Har även blivit lite ändringar i schemat denna veckan eftersom pappa också ville med och åka skidor och han jobbar nu på veckan. Så såhär ser resten av veckan ut för tillfället -->

Torsdag: Drar till Gbg (Y)
Fredag: Träffar Alice!
Lördag: Hopptävling med Ida :}
Söndag: Denna underbara sovdag som jag planerat in så fint blir istället en dag då jag snubblar över mina egna ben och faceplantar i snön med familjen och förhoppningsvis familjen Hansson också (Y) Japp, jag ska åka skidor för första gången någonsin...

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0