"In my world everyone's a pony, and they all eat rainbows and poo butterflies!"

Fredag kväll klockan 20:36 och jag ligger i sängen redo att sova...

Blev inte att jag åkte med Anna idag då jag drar in till Gbg imorgon och träffar Edwin! Woopwoop (A) Haha nej men kommer va så äckligt nervös! Och jag som inte ens hittar i Gbg, kommer ju gå vilse :S Hade hoppats på att Alice skulle till sin kille i Gbg imorgon så vi kunde åka in tillsammans men hon åkte tydligen idag istället så aah... Jag får helt enkelt försöka klara mig på egen hand i den "stora" staden!

Blev sådär äckligt sugen på att baka när jag kom hem och inte hade nått att göra. Sagt och gjort, kärleksmums fick stå på menyn :3 Så har nyss tryckt i mig två stycken till filmerna "Ted" och "Horton" hehe... Måste säga att den där "Ted" va gasandes skum till att börja med, var faktiskt osäker på om jag skulle se klart hela :S Men mot slutet bättrade den sig och blev faktiskt riktigt fin! Höll på att börja grina som vanligt som jag gör till alla filmer -.-'

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Haha jag stor grina när jag såg på Ted i slutet! :)) <3

2013-02-15 @ 22:02:45
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0