Känner mig...snabb?

Hej och förlåt! Trodde verkligen jag skulle hinna blogga lite mer än vad jag gjort idag :/

Slutade skolan 14:25, va hemma 15:00, gick ut med Ailis i 45min, åt, pluggade spanska + svenska, kollade på Röjar-Ralf och har nyss duschat. Känner att jag hann med ganska mycket idag! Brukar annars bara komma hem, gå ut med Ailis, äta och sova (Y)

Måste erkänna att filmen (Röjar-Ralf) va lite gullig faktiskt :3 Dock ganska kort... Bara 100 minuter tror jag. Kan tyvärr inte berätta nått om vad jag tyckte om den o.s.v. då jag har lovat min Friend Anna att inte säga nått om den ;)

Xoxo Julia <3

Seriöst, tvålen jag använde luktar jätteskumt! Tror den va möglig eller nått... :S



Kommentarer
Christina

Haha! Kan en tvål mögla?! xD <3

2013-02-12 @ 21:20:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0