Lov! :3

Okej jag klarade nästan att sova till 9... Men jag i alla fall sovit mycket bättre idag! Vaknade bara två gånger istället för 5 :}

Asså fattar ni den otroligt goa känslan när Vilma (min kusin) smsar och är påväg till skolan, och jag bara ligger här och njuter av att mitt lov precis har börjat? Underbart!

Vad som händer idag vet jag inte riktigt... Måste duscha (Y) Haha nej men jag har för mig att det var nått jag skulle göra idag :/ Aja det kommer jag väl på senare.

Nu ska jag bara ligga och dra mig i sängen i ytterligare 40 minuter så vi hörs senare!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0