~Only the dead fish follow the stream~

Hallå! Har helgen vart bra? Det har i alla fall min varit! :}

Fredag 8/2-13:
Började dagen med skola då vi hade sista delprovet i svenska. Skrev en novell och det kändes helt ok. Hade bara musik efter lunch och sen drog jag hem till Anna och vi red Dis och Hæra. Tror det kändes sådär för Anna med Dis då hon vägrar att gå framåt när Hæra är med... För mig och Hæra gick det däremot jättebra! Lånade Lisas paddock och tränade på övergångar från tölt till trav och tvärtom, jobbade på volten och gjorde lite lösgörande övningar i skritt, bl.a. Skänkelvikningar o.s.v.
När vi var klara i stallet gick vi för att möta Shafi vid bussen (Anna kompis) och gick sen hem för att laga kycklingwook och kolla på film! (Y) Följde Shafi till bussen igen vid 22:20.

Lördag 9/2-13:
Gick upp äckligt tidigt för att följa med Johanna till Gbg för att träffa Petrus. Hon ville inte åka själv så jag och Anna erbjöd oss att följa med :} Vilket jag absolut inte ångrar! Kan ju tala om att jag har en ny förälskelse som är en lätt 9:a på Johnny Depp skalan ;)
Förra veckan när vi skulle till operan med alla 9:or så satt jag och Anna på nordstan och kollade på folk. Hitta ett par sjukt snygga killar som höll på att styla så jag filmade dom vilket de märkte... Nu igår satte vi oss på exakt samma ställe för att kolla på folk och tro då fasen inte att dessa killar kommer igen och känner igen oss! Typ stirrar på mig och försöker sen visa genom teckenspråk att han vill ha mitt nummer så jag vinkar upp honom, bytte nummer, fick reda på att han var 98:a och heter Edvin, ögonorgasm! Ska kanske träffa han nästa helg i lite mer än 2 minuter ;) Så aah, det typ gjorde min dag! Fick även en kram innan han gick (A)

Det var min helg det! Åkte med 16:15 bussen hem från Gbg igår och kom precis hem från Anna. Idag händer nog inte så mycket mer än att jag ska försöka smälta helgen och bara tagga inför sista veckan innan sportlovet!

xoxo Julia <3

Sooom jag saknade sommaren när jag såg de här! O.O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0