Svar på kommentar

Sarah:
Hej!
Läser din blogg lite då och då, kan inte direkt säga att jag följer den men kikar in här några gånger i vecken!
Nu idag när jag kika in här så läste jag "om mej" och blev förvånad över vad de stod!:(
Efterbliven som jag är undrar jag om du värkligen har ett sånt hämskt liv?!:(<3<3

Hej Sarah! Kul att du kommenterar och frågar, du är absolut inte efterbliven ;) Jag förstår om det kan vara förvirrande, men när jag startade denna bloggen så var det så jag kände, att allt var skit rent ut sagt. Men jag gillar inte att skriva en massa om det i själva bloggen i inlägg och sånt då det gärna ses som "uppmärksamhetssökande". Kan ju säga att det blivit mycket bättre på senaste tiden men jag faller tillbaka lite då och då i vad man kanske kan kalla depression då jag inte har en jättefin bakgrund, det är en hel del hemska minnen som kommer upp emellanåt. Men självklart finns det de som har det värre, så man ska ju inte klaga!

Var inte rädda för att fråga fler frågor om det är nått du/ni undrar över, jag svarar mer än gärna :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0