"Torsdag 3/5-12"

"Kl: 07:24
Mat: 1 mörkt bröd + vatten
Vikt: 48,4
Känsla: hungrig, seg, glad
Jag gör det inte för vikten. Jag gör det för att bevisa för mig själv att jag är starkare än jag tror, och att jag klarar att stå emot även om jag ibland vill ge upp."

"Kl: 13:54
Mat: vatten
Känsla: frustrerad!"

"Kl: 16:25
Mat: 1 mörkt bröd + vatten
Känsla: slö, mätt, ont i benen efter joggningen"

"Kl: 21:03
Mat: potatismos och ugnsstekt falukorv + vatten
Känsla: proppmätt! Skrivkramp efter 10 sidor so. DUKTIG!"

Jag joggade ju då som sagt samtidigt också...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0