Tycker verkligen inte om onsdagar x(

Nej nu ska vi vara lite positiva! Men usch, jag hade verkligen noll lust att vakna idag... Så sjukt seg! Bara 3 dagar kvar till lov... Stå ut...

Hallå hallå! Hoppas alla sovit gott :D Jag måste lära mig att ha på ljudet på telefonen när jag ska sova för jag hör seriöst inte om någon smsar eller ringer mig -.-' Det var dagens "Bli bra på".

På schemat idag blir det att gå till skolan så klart! Stannar nog kvar på läxhjälpen efteråt med Anna för hon ville kanske det. Sen drar vi till stallet och jag rider lilla Hærisch ;) Vet inte riktigt vad vi ska träna på idag, gjorde lite övergångar från tölt-trav och lösgörande förra veckan. Har ni förslag så kommentera för det vet jag att ni kan!

Nu ropar snart min personliga frisörska (mamma) att hon kan platta mitt hår, bara för att jag är för lat för att göra det själv ^^, så vi ses och hörs!

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Anonym

Glöm inte att berätta!!

2013-02-13 @ 18:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0