Vill sova!

Är sjukt trött, funderar seriöst på att gå och lägga mig efter att jag skrivit detta :/

Igår då så åkte ju jag och Anna in till Uddevalla då. Började med att kolla på skor och Anna köpte lite saker till hennes häst Vökull på torp. När klockan var 15:40 satte vi oss på nästa buss och drog iväg in till stan för att möta Shafi och Yafel.

Väl inne i stan tog vi en fika på espresso house och strosa runt i stan ett tag innan vår buss hem gick 18:02.

Haha sen failade jag sönder när vi kom hem till Anna xP Hade lovat henne att inte nämna nått om Shafi och Yafel för hennes föräldrar för då skulle dom typ fråga ut oss, och allt gick bra, hennes mamma frågade vad vi hade gjort och vi sa att vi köpt saker till hästarna och sen tagit en fika :} Sen ska hon ju då driva lite med oss och frågade vilka killarna va vi hade fikat med och Anna fortsätter hålla minen och bara "va, ingen?" medan jag bryter ut i asgarv och måste gå ut ur rummet x'D Hahaha förlåt för det Anna!

Sov ju som sagt hos Anna inatt då och idag drog vi till stallet och jag tog ut Haera och Anna tog Dis (Linns häst) i det underbart fina vädret! Anna red Vökull också innan vi drog hem igen och bara slappade framför tv:n innan pappa kom och hämtade mig.

Imorgon blir det väl att städa och fixa lite, men nu ska jag sova innan jag somnar ståendes!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0