Älskade mat

Älskade mat, jag vet att vi inte alltid kommer jättebra överens, men just nu älskar jag dig!

Kom nyss hem, sitter och käkar lite. Va typ hos tandläkaren i 5min då dom konstaterade att jag hade fina tänder och sen fick jag gå (Y) Träffade på Anna på Skeppet när jag skulle tanka på pengar på mitt busskort och träffade Felicia i bussen på vägen hem :} Det var la nice!

Nu ska jag äta en massa mat och sen blir det att räkna matte. Blir inget jobb till mig på sportlovet... Anmälan ska lämnas in på skolan senast fredag men jag är ju inte där på hela veckan nu :/ En gång fattig, alltid fattig (Y)

Imorgon taggar vi för skuggningen på Agnebergsgymnasiet i Ua då ;} Bussen går 06:17 här ifrån... Usch!

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Söt<3 :*

2013-01-30 @ 16:12:40
URL: http://ungsattsandehoppryttare.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0