Bakdag

Sitter nu i soffan med mysiskläder och orkar inte röra mig en millimeter...

Va ute med Ailis i ungefär 40 minuter. Visste att jag hade dålig kondis, men inte att jag hade så här dålig kondis! O.o

Kristin hämtar upp mig vid 13 och då drar vi till Lisa för att påbörja bakverken! Ska försöka oss på hemmagjord sockervadd med mera ;)

Annars händer väl inte så mycket mer idag. Får se hur länge jag och Anna stannar innan vi drar hem till henne och myser lite bara hon och jag :} Får väl dra tillbaka till Lisa igen imorgon och hjälpa till att städa osv.

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0