Damp mobil...

Hatar mobiler ibland...

Har gjort videon med svaren på era frågor men den bara vägrar laddas upp! Ska försöka en gång senare och om det inte funkar kan det hända att den inte kommer upp förrän imorgon tyvärr :/ Men om ni absolut vill ha svaren idag så kan jag skriva dom i ett vanligt inlägg? Kanske blir lite tråkigt dock, eller vad tycker ni?

Nu ska jag fortsätta med att göra absolut ingenting. Känner att mina dagar denna helgen har varit väldigt händelserika *hosthost* Känner mig ungefär som katten här nedan...

xoxo Julia <3



Kommentarer
ida

Då kan vi vänta tills imon!
pusspuss<3

2013-01-06 @ 17:51:48
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0