Filmmys med Pontus!

Hallå! Ännu en skuggning klar då :) Är fortfarande inte jättemycket för ekonomi men det var ett helt annat lugn på Agneberg än på Gullmars i Lysekil! Fick lite huvudvärk men ingen migrän och jag lyckades hålla mig vaken på bussen hem! Synd bara att bussarna går så dåligt :/

Jaja! Nu bär det av mot lille Pontus :} Eller ska jag säga stora Pontus kanske, han har ju trotts allt växt om mig nu...

xoxo Julia <3

Någon mer än jag som tycker fiskbensflätor är ett mysterium? :S



Kommentarer
Ida

Snyggt, men svårt!<3

2013-01-30 @ 19:25:38
URL: http://ungsattsandehoppryttare.blogg.se
Anonym

Snygg!

2013-01-30 @ 19:39:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0