Helt sjukt

Godmorgon! Sovit gott? Det har INTE jag...

Skulle sova i syrrans rum inatt eftersom mamma skulle in och måla mitt rum redan vid 7 idag. Kan ju säga att det var inte många timmar jag klarade av att sova där inne.

Vaknade 00:36 av att jag kallsvettades så jag gick och la mig i mitt rum istället. Men sov inte mycket bättre där då jag inte hade någon kudde och jag var livrädd att det skulle sitta ett spöke i hörnet, tack vare Anna och hennes jädra skräckfilmer! Så gick ut för att lägga mig i soffan, kunde inte sova där heller då jag knappt kunde andas, helt tät i näsan och kändes som att jag hade en äcklig dammboll i halsen :S Ville typ spy så fort jag la mig ner också! Somnade i alla fall tillslut vid typ 4 till Disney Channel, tack gode Gud att barnkanaler finns!

Nu har mamma börjat måla i mitt rum i alla fall och hittills är jag riktigt nöjd :} Får se vad som mer händer idag, men just nu ska jag bara njuta av ett varmt bad och lyssna på musik.

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0