Min högsta önskan

Jaha, då va systerdagen helt förstörd då :/ Vi skulle ju åka med mamma och pappa och bowla och äta men sen skulle jag och Matilda ut och jogga och bara umgås vi två men de ändrade ju fan på allt! Äta va det enda vi gjorde, sen åkte vi runt, kollade på bilar, handlade och åkte hem. Sen var jag tvungen att ta hand om tvätten, Matilda gick ut med Ailis, mamma började städa och pappa satte sig vid datan... Och helt plötsligt har de bestämt att denna dagen ska ändras till en "familjekväll" -.-' Seriöst, jag hade verkligen sett fram emot en perfekt lördag tillbringad med endast min älskade syster och jag.

Så nu är min fråga till er, är jag verkligen ensam? Är jag ensam om att älska min pappa, mamma och syster, men min syster är den enda jag verkligen tycker om? Jag hade gjort så sjukt mycket för att få flytta till en lägenhet med Matilda utan mamma och pappa! Det har nog alltid vart min allra högsta önskan...

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0