Morning

Onsdag igen då. En vecka har gått sen vi började, ca 20 veckor kvar till sommarlovet, hur känns det må tro?

Har inte lärt mig nya schemat än men vet att vi har engelska, svenska och spanska idag i alla fall. Segt då vi ska skriva en jädra massa i engelskan och svenskan igen -.-' Får försöka stå ut en vecka till och sen kommer älsklings Anna hem och kan förgylla mina dagar! :D

Efter skolan blir det att plugga spanska och skriva en jädra krönika i svenskan :(

Måste dra ut i snöovädret med Ailis, bye!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0