Natta time

Sjukt trött och klockan är bara 9... O.o

Dagen idag har nog vart världens segaste! Har inte gjort någonting över huvud taget. Bara legat och slappat framför brasan typ, men det är inte helt fel det heller :}

Skulle ju egentligen träffat Samuel idag. Blev dock inte så eftersom jag fått en rejäl förkylning och han var ganska trött och sliten av personliga skäl. Väldigt tråkigt med tanke på att vi sagt i typ ett halvår att vi ska ses, men det blir aldrig av på grund av sånna här saker :/ Han är i alla fall en väldigt go vän, och jag hoppas verkligen vi kan ses snart!

Såg att ni kommenterat och ställt en massa frågor! Jättekul :D Det är bara att fortsätta ställa frågor om ni undrar över något (Y) Ska följa Idas önskning och svara på frågorna ni ställt hittills i en video imorgon :}

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Wii! :D tack! hehe mycket roligare i videoblogg!
kramiz<3

2013-01-05 @ 20:57:06
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0