Natti

Hejhej, haft en bra helg?

Ska alldeles strax ta och klippa klorna på marsvinen, duscha och sen ligga och snacka i telefon en stund om jag hittar någon social :} Måste seriöst försöka tänka på annat, har ju muntliga nationella imorgon och är sjukt nervös så... Inte kul :/ Känner verkligen pressen på mig men ska försöka att inte tänka på att Birgitta sitter där och bedömer vartenda ord jag säger x( Usch!

Veckans planering ser i alla fall ut såhär -->
Måndag: Överleva nationella, plugga
Tisdag: Plugga
Onsdag: Skugga SPINT ekonomi på Agnebergsgymnasiet i Uddevalla + plugga om jag orkar
Torsdag: Operan med 9:orna fett kul :D
Fredag: Komplediga, söka gymnasie
Lördag: Sova
Söndag: Sova, städa

Det var min vecka det, vi hörs!

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0