Plugg...

Hallå! Kom precis hem och sitter och värmer mig framför brasan tillsammans med Kemiboken och svenskamappen.

Blev att jag red 3 små pollar idag, ingen av dem va Bazindra dock x) Red först ut på Razman (D-ponny) och Christina tog Sandie. När vi kom tillbaka undrade Marie om vi ville ta Zindy och Sarutcha barbacka i hagen en sväng. Så jag började med Zindy (B-ponny) men vi bytte sen efter halva tiden så då tog jag Sarutcha (D-ponny) isbjörn! Nej jag har absolut ingen aning hur "Sarutcha" stavas...

Nej nu ska jag försöka bli kompis med kemiboken här så att jag inte är helt nollställd imorgon på labbprovet (Y)

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0