Slödag

Hallå! Bara jag som hatar rubriker?

Är just nu påväg in till stan med mamma, syrran och Christina :} Ska inte direkt shoppa loss då jag går i ständig fattigdom... Ska bara byta ett par ridbyxor jag fick i julklapp som va lite stora. Fick ju även ett presentkort på 200kr på Torp av grannen, så får väl se om jag hittar nått till antingen rummet eller mig själv. Skulle vart bra om jag hittade ett par jeans då jag upptäckte att de jag hade på mig igår hade fått ett hål mellan benen...:S

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0