Syrsor till lunch? Mums...

Hallå i stugan!

Kom nyss hem från en helt ok måndag. Det händer sällan! Ska försöka bli kompis med spanskaläraren så jag höjer mitt betyg där, önska mig lycka till...

Skrev lite med min kära Friend Anna förut som just nu är i Vietnam och söver (Y) Fick reda på att hon käkat kyckling och ris, krokodilsoppa, ormköttfärs, grillade grodor och stekta syrsor till lunch idag, låter smarrigt eller vad säger ni? ;)

Hamnade efter en hel del i svenskan när jag skuggade i fredags, så måste dra nu, chao!

Sitt och riktigt njut nu av dessa härliga bilder tills jag kommer tillbaka ;)

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0