Världens bästa dröm!

AAAAH! Jag hade precis världens bästa dröm!

Och det var inte en sån jag bestämde själv (jag kan bestämma vad jag ska drömma ibland) men den här bara kom och det var helt sjukt verkligt :O Kände varenda liten rörelse och varenda liten sak. Trodde fan att det var sant... :'( Kände mig helt tom när jag vaknade... Höll seriöst på att skriva till Anna nu (i verkligheten) att jag faktiskt kysst Johnny Depp på riktigt nu! Men nehe, då ska ju det självklart bara vara en dröm -.-'

Har detta hänt er också någon gång? Att ni drömt något ni trott va verklighet och sen vaknat och känt er helt tomma inombords?

xoxo Julia Depp <3



Kommentarer
Ida

Haha, ja det har hänt mig! drömde att jag var på SM med en häst, SÅ verkligt sen vaknar man då.. -.-

kram <3 förresten när svarar du på frågorna? :)

2013-01-06 @ 13:06:19
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0