3/4

Tredje veckan hemifrån är gjord. Bara en vecka kvar.

Har jag hemlängtan? Ja fast nej. Jag saknar min lilla Ailishund! Men resten av familjen har jag ingen brådska att träffa. Hunnebo däremot saknar jag något enormt! Det lilla samhälle som jag alltid säger är så tråkigt... Men jag insåg typ nyss att det är där jag har alla mina vänner och då alltså också mitt liv. Hunnebo... Västkusten... HAVET! Ja jag har hemlängtan till allt detta.

Det var egentligen meningen att mamma och pappa skulle hämta mig idag men eftersom Ronja (kusin här i Jönköping) och hennes familj ändå skulle hem till oss imorgon och hälsa på så kunde jag lika gärna åka med dem. Så imorgon blir det att gå upp relativt tidigt, packa och tagga 3-4 timmars bilresa hem, packa om och sen åka till Hannah (kusin 15) i Hunnebo och bo hos henne och hennes mamma Pia fjärde och sista veckan på min lilla "resa" (Y)

~Vill hem och käka pannkakor med grädde och cider!!~



Kommentarer
Systeryster

"Har jag hemlängtan? Ja fast nej. Jag saknar min lilla Ailishund! Men resten av familjen har jag ingen brådska att träffa."

Aj!... Jag saknar dig i alla fall.

2013-07-21 @ 21:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0