"Berättelsen om Pi"

Nyss kollat på filmen "Berättelsen om Pi" för andra gången. En riktigt fin film, fick verkligen anstränga mig för att inte börja grina! Någon annan som sett? Om inte, borde ni (Y)

Vart en hyfsat intensiv dag, är helt slut, kryper ner under täcket och slocknar nog snart skulle jag tro. Imorgon blir det regn igen så vette sjutton vad jag gör på dan, men senare vid 18 drar jag till Pontus och kollar på film antagligen :3 Och kanske att han bjussar på den där "överraskningen" med extra pålägg han lovat mig ;} Haha tolka som ni vill! Jag bjussar i alla fall på lite oseriösa bilder såhär på kvällskvisten! Fast å andra sidan lägger väl jag aldrig ut några seriösa bilder...? :S

Xoxo Julia <3

~Puss godnatt på naturellt face~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0