En äkta morgonbild!

Godmorgon! Så här tidigt har jag inte gått upp på länge O.o Anna väckte mig nu när hon drog till stallet men jag tror jag väntar här tills hon kommer hem igen, vill säga hejdå ordentligt nu när hon sätter sig på flyget till London om 8 timmar :{

Funderar på att göra en sån där "saker ni kanske inte visste om mig video" senare :3 Det som stoppar mig där är bara det att exakt alla gör det nu och jag hatar att vara en i mängden!! Ni märker hur det blir. Men nu svälter jag så jag ska gå ner och äta fruuuuukost, yummy!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0