I've got a problem

Jag har ett seröst problem! Jag kan verkligen inte ligga still och sola i mer än 30min... O.o
 
Jag gick ut pigg och glad för att lägga mig och sola i det sjukt varma vädret 1 timme ungefär. Lägger mig på mage och börjar sola ryggen i 30min och det är äckligt skönt! Sen vänder jag mig för att sola magen men hinner bara ligga så i ca 10-15min innan jag blir sjukt uttråkad, svettas som en gris och får panikångest! O.O
 
Jag får helt enkelt ge upp min plan om att bli brun... Satsar på solariet 2 gånger innan jag börjar skolan igen istället (Y) Där behöver jag bara ligga i 30min och jag ser skillnad.
 
Jag vill bada.
Xoxo Julia <3
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0