Kaos!!

Herre Gud hela huset känns som kaos! Ligger en massa tvätt som behöver strykas, golvet ser ut som skit, Ailis måste snart ut igen... Asså waaaa jag orkar inte.

Syrran sitter och klagar över mobilen som inte funkar och hon har inte tid att göra nått eftersom hon åker till Kroatien på måndag...!

Ailis följer med syrran till hennes jobb imorgon så då kan jag koncentrera mig på att få ordning här hemma. Fattar inte hur mamma orkar med detta varje dag :S Hur som helst så SKA jag fixa det imorgon oavsett hur lat jag känner mig! Måste gå ut med grannens schäfer Lillebror vid 11-12 också, men det är bara mysigt :3

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0